loading...
پاتوق عاشقان واقعی...
pouya بازدید : 3 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

آهستـه فتــــح کرده ای با چشمهایت

هرچـــه داشته ام را

حالا تمام جهــان من مستعمره ی توست

آهستـه فتــــح کرده ای با چشمهایت

هرچـــه داشته ام را

حالا تمام جهــان من مستعمره ی توست



***************patoge-asheqan***************



دوست دارم تا ابد یادت کنم

با صدایی خسته فریادت کنم

دوست دارم با تو باشم هر زمان

گر تو باشی،من نبارم بی امان



***************patoge-asheqan***************

من ازت چیز زیادی نمیخوام / خیلی ساده با دلت کنار میام

مثل آسمونو اون ستاره هاش / به تو وابسته شدم , یواش یواش



****************patoge-asheqan**************

بی شک کپی رایت را خدا رعایت کرد !

وقتی تو را بی همتا آفرید . . .

مرا که هیچ مقصدی به نامم…و هیچ چشمی در انتظارم نیست را ببخشید

که با بودنم ترافیک کرده ام . . .




***************patoge-asheqan***************


سلام به اون عزیزی که ، فاصله ها باهاش دارم

تو دفتر خاطره هام ، خاطره ها باهاش دارم

آرزوی دیدن اون ، صورت زیباشو دارم

آخر حرفمم اینه هرجا باشه دوسش دارم
در این آشفته بازار

هر چقدر هم که گران باشد باز هم میخرم

نازت را میگویم !!




***************patoge-asheqan***************


" تـــو "

دو حرف بیشتر نیســـت ،

کلمه ی کـــوتاهی کـه برای گفتنش ..

جانم به لب رسید و ناتمام ماند ..

تمام حرف ها پشت سرت بود ، به دنبالت الفبا را قدم زدم ؛ تو حرف نداشتی !



***************patoge-asheqan***************

گرمایی بودم همیشه ، ولی بین خودمان بماند

سرمایی می شوم وقتی پای آغوش تو در میان باشد !


****************patoge-asheqan**************
آدم ها ... ،

باهــــــم ها و بی هـــــم ها ...

زوج و فــــرد ...

و منـی که انگــــار با پـــلاک تـــنهــــائی ...

هیچ راهی به محدوده ی زوج و فرد نـدارم...!




***************patoge-asheqan***************


بـی تو

تنهـاییـم را پک می زنم

تـا ریـه هایـم زنـدگـی را کـم بیـاورد

و شـرعـی ترین خودکـشـی را تجـربـه کنـم !!

برای یک ماه نبودنت را سکوت می کنم !

سحر با یک عکس ، افطار با یک خاطره . . .




***************patoge-asheqan***************


عشق های امــروزی بی نام قابل انتقال به غیر

و معاف از احساس میباشند . . .


***************patoge-asheqan***************


من از تمام آسمان یک باران را میخواهم

از تمام زمین یک خیابان را

و از تمام تو …

یک دست که قفل شود در دست من




****************patoge-asheqan**************

چه داستان غریبیست داستان زندگی!

دستی که داس را برداشت همان دستیست که گندم را کاشته بود . . .



***************patoge-asheqan***************


دلم را

به روی عالم و آدم بسته ام

مگر ” دلبستگی ” همین نیست؟




***************patoge-asheqan***************


من عاشق آن دیده چشمان سیاهم / بیهوده چه گویم که پریشان نگاهم
گر مستی چشمان سیاه تو گناه است / من طالب آن مستی و خواهان گناهم . . .




***************patoge-asheqan***************


دوست داشتنت بزرگترین نعمت دنیاست !
مرا شاد میکند !
لبخند را به دنیایم هدیه میکند . . .
حتی این روزها گاهی پرواز میکنم !
من این دوست داشتن را بیشتر از هر چیز تو این دنیا دوست دارم !



***************patoge-asheqan***************


عمری زندگی کردم تا بدانم عشق چیست / عشق یک فرصت است ، تکرار آن ممکن نیست .



***************patoge-asheqan***************


من کلبه خوشبختی تور را روزی با گلهای شوق فرش خواهم کردو قشنگترین لحظه هایم را به پای ساده ترین دقایقت خواهم ریخت تا بدانی عاشقترین پروانه ات خواهم بود . . .



***************patoge-asheqan***************



من هیچم و تو در تمامِ هیچِ من همه ای . . .




***************patoge-asheqan***************


درد یعنـی

دلــــم بــراش خیلــــی تنـــــگ شده

امــــــا

هیــــچ غلطــــی نمـی تــونـــم بکنــــم …




***************patoge-asheqan***************


خسته ام....نه از راهی که آمده ام !!!

یاانتظاری که گاه امانم را میبرد...

خسته ام از تکرار ندیدنت...!!!
 
 
 
جهت عضویت در سایت کلیک کنید
 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 14
  • بازدید کلی : 125